Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

25 липня в Сумському державному університеті відбувся семінар «PROдоброчесність: інструменти впровадження в діяльність закладу вищої освіти». Участь у заході взяли представники сумських ЗВО та Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні. У вступному слові ректор СумДУ Анатолій Васильєв зазначив, що подібні зустрічі є надзвичайно корисними, адже сьогодні доброчесність та якість освіти – поняття тотожні. «Такі зустрічі додають всім нам нові можливості, нові технології, вказують на недоліки та шляхи їх усунення», – зауважив ректор.

25 липня в Сумському державному університеті відбувся семінар «PROдоброчесність: інструменти впровадження в діяльність закладу вищої освіти». Участь у заході взяли представники сумських ЗВО та Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні. У вступному слові ректор СумДУ Анатолій Васильєв зазначив, що подібні зустрічі є надзвичайно корисними, адже сьогодні доброчесність та якість освіти – поняття тотожні. «Такі зустрічі додають всім нам нові можливості, нові технології, вказують на недоліки та шляхи їх усунення», – зауважив ректор.

У межах семінару професор Варшавського університету, Президент Міжнародного фонду досліджень освітньої політики Тарас Фініков та керівник групи сприяння академічній доброчесності СумДУ Артем Артюхов представили проєкт масового відкритого онлайн-курсу «Академічна доброчесність: виклики, дії та успішні історії» на платформі електронного навчання  СумДУ «Екзаменаріум» та першу версію сайту «Академісна доброчесність», створену в домені СумДУ.

Директор організаційно-методичного центру технологій електронного навчання СумДУ Юрій Зубань поділився досвідом університету у створенні елементів доповненої реальності як інструменту популяризації академічної доброчесності в освітній діяльності закладу вищої освіти. Директорка бібліотеки СумДУ Тетяна Маринич представила основні заходи бібліотечно-інформаційного центру у становленні академічної культури студентів і також довідник з академічної доброчесності для студентів.

 «Університетська система дотримання академічної доброчесності – один з невід’ємних елементів системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти. Академічна доброчесність – це те, що стосується кожного учасника освітнього процесу не опосередковано, а напряму вже тут і зараз. Ми не зможемо дотримуватись високих стандартів якості освіти і принципів академічної доброчесності. Якщо самі не станемо прикладом для інших», - зазначив Артем Артюхов.